Skip to Store Area:

iCykel

Ofte Stillede Spørgsmål

Herunder kan du læse svarene på de mest almindelige spørgsmål. Er der stadig noget du mangler svar på, så ring meget gerne til vores kundeservice på tlf.: 70 21 29 29, eller send os en besked via vores kontaktformular her

Produkterne
Betaling
Levering
 

Produkterne


Hvor bliver jeres produkter produceret?
Vores ladcykler bliver produceret i Kina på en fabrik der i årtier har leveret kvalitetscykler til forhandlere over hele Europa og USA.
Er der garanti på produkterne?
Ja! Alle vores produkter er selvfølgelig dækket af den lovpligtige reklamationsret på 2 år. Sker der noget med en vare du har købt af os indenfor de første 24 timer, så kontakt vores kundeservice
Hvorfor er jeres priser så lave?
Det er simpelt. Det er os der er den officielle importør af vores produkter, som vi køber direkte hos producenten, så får vi en rigtig god pris. Da der ikke er nogen fordyrende mellemled, så har vi mulighed for at sælge produkter af en fantastisk kvalitet til en rigtig god pris.
Kan jeg prøve produkterne før jeg køber?
Ja det kan du tro. Vi er ved at udvide vores forhandlernetværk, så du kan formentligt snart finde lige det produkt du leder efter hos en af vores forhandlere - uanset hvor i landet du bor. Du er også velkommen til at besøge vores kontor/showeroom i hjertet af Roskilde. Dog må du meget gerne ringe i forvejen på tlf.: 70 21 29 29 så vi er klar når du kommer.
Kan jeg returnere varen hvis jeg fortryder?
Ja selvfølgelig kan du det. I følge dansk lovgivning, så har du 14 dages fuld returret når du handler på Internettet, og det har du selvfølgelig også hos os. Hvis du fortryder dit køb efter du har modtaget varen, så skal du huske at sende den tilbage i original indpakning, og varen skal være ubrugt - ellers kan vi jo ikke sælge varen igen, og returretten frafalder. 
Hvad nu hvis varen er beskadiget når den kommer frem?
Vi pakker altid varen så forsvarligt og sikkert som muligt. Men uheldet kan jo være ude, og er varen beskadiget ved ankomst, så er det sandsynligvis sket under transport fra os til dig. Heldigvis er vi fuldt forsikret, så du skal blot returnere varen, så sender vi straks en ny til dig. 
Kan man må reservedele til jeres produkter?
Ja. Mange af delene tiol cyklerne er standarddele som du kan finde både hos os, og hos enhver anden cykelhandler. Der er dog enkelte dele som er specielle til netop denne slags cykler. Er du i tvivl, så er du altid velkommen til at ringe til vores kundeservice på tlf.: 70 21 29 29.
Er jeres produkter lovlige?
Ja. Alle vores produkter lever op til lovens krav - både de danske og eu-lovgivningen.
 

Betaling

Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?
Når du bestiller en vare hos os, så kan du betale enten med kreditkort (Dankort, Visa/Danmark, Mastercard), du kan vælge at overføre pengene til vores konto, eller betale kontakt ved afhentning på vores kontor i Roskilde.
Er det sikkert at købe hos jer?
Ja! Vi har både en indløsningsaftale hos PBS og ePay.dk
Hvornår bliver pengene trukket på mit kort?
Vi trækker først pengene på dit kort efter vi har sendt varen afsted.
 

Levering

Hvor hurtigt får jeg mine varer?
Vi har altid alle vores produkter på lager. Det betyder at vi sender din ordre så snart vi modtager den. I praksis går der 1-3 dage fra du har bestilt varen, til fragtmanden har leveret den.
Hvordan bliver varerne leveret?
De tungere varer bliver sendt med et fragtfirma - fx. DSV. Bestiller du levering til en privatadresse, så er det vigtigt at du er hjemme til at modtage pakken. Alternativt, så kan du hænge en fuldmagt på døren, hvor du giver chaufføren tilladelse til at stille pakke, selvom du ikke er hjemme.
Kan jeg selv afhente mine varer?
Ja. Du er velkommen til selv at afhente dine varer på vores kontor / showroom i Roskilde. Du skal dog først give besked på tlf.: 70 21 29 29 om hvornår du kan komme og hente varerne.
Hvad nu hvis jeg ikke er hjemme når fragtmanden kommer?
Det er vigtigt at der er nogen til at tage imod varen når fragtmanden kommer med den. Er du ikke hjemme i dagstimerne, så kan du eventuelt få den leveret på arbejdspladsen, eller alternativt sætte en fuldmagt på døren, hvor du giver fragtmanden tilladelse til at stille pakken. Bemærk at hvis fragtmanden kører forgæves fordi der ikke er nogen hjemme, så risikerer du at komme til at betale for fragten igen.